Jag heter Göran Demnert och är numera heltidsproffs. Endast sponsrad av Pensionsmyndigheten. Kort sagt är jag pensionär. Men möjligen bara på utsidan. Har bloggat sedan 2006, så många tusen funderingar har det blivit.

Började cykla vintern 2013 och har sedan dess cyklat Vätternrundan åtta gånger. Hittills. Har även cyklat till Paris sex gånger med Team Rynkeby Stockholm.

Förutom cykling har jag på ålderns höst fastnat för triathlon. I september 2022 ska jag göra min sjunde start i en halv Ironmandistans. Numera i age group 70-75


torsdag, november 08, 2012

Vote for Go:ran

Snart dags för resultatet i tävlingen Årets Pappa. I år går jag all in på den internationella titeln, Dad Of The Year.

Det är därför jag nu stavar mitt namn internationellt - Go:ran - dvs Ö:et ligger ner, då kan alla i hela världen rösta på rätt namn.

Ideén kom för flera år sedan från en av våra stora kunder som sitter i Peking, Kina. De tyckte det var artigare att stava mitt namn korrekt, även om ö:et ramlade ner. Detta var faktiskt innan Göteborg gjorde samma sak. Västkusten ligger som vanligt efter med allt.

Så idag går jag ut i en internationell kampanj inför slutspurten av tävlingen Årets Pappa. Här nedan ser du ett exempel från ett köpcenter i Madrid.


Vill även Du ha en bättre Pappa-kultur, Vote For Go:ran du också.