Jag heter Göran Demnert och är numera heltidsproffs. Endast sponsrad av Pensionsmyndigheten. Kort sagt är jag pensionär. Men möjligen bara på utsidan. Har bloggat sedan 2006, så många tusen funderingar har det blivit.

Började cykla vintern 2013 och har sedan dess cyklat Vätternrundan åtta gånger. Hittills. Har även cyklat till Paris sex gånger med Team Rynkeby Stockholm.

Förutom cykling har jag på ålderns höst fastnat för triathlon. I september 2022 ska jag göra min sjunde start i en halv Ironmandistans. Numera i age group 70-75


tisdag, november 12, 2013

Finns ingen anledning till oro

Fick just rapport från min dotter tillika medarbetare. Nu är jag lugn. Om du vill läsa hennes egen verklighetsbeskrivning kan du läsa hennes blogg här: http://sofias-secrets.blogspot.se/


Hon avslutar sitt inlägg med det här: Livet är inte rättvist och kommer aldrig att vara det. Jag har haft tur.

Hon har så rätt så rätt. Själv fick jag gå ut i morse i hällregn med HENNES hund som jag och min hustru nu passar under tiden hon leker lyxhustru i sol och värme vid en pool och under gröna palmer.

Nä, livet är inte alltid rättvist.

PS. Lovar att inte skriva fler blogginlägg idag.