Jag heter Göran Demnert och är numera heltidsproffs. Endast sponsrad av Pensionsmyndigheten. Kort sagt är jag pensionär. Men möjligen bara på utsidan. Har bloggat sedan 2006, så många tusen funderingar har det blivit.

Började cykla vintern 2013 och har sedan dess cyklat Vätternrundan åtta gånger. Hittills. Har även cyklat till Paris sex gånger med Team Rynkeby Stockholm.

Förutom cykling har jag på ålderns höst fastnat för triathlon. I september 2022 ska jag göra min sjunde start i en halv Ironmandistans. Numera i age group 70-75


tisdag, november 12, 2013

Jag har ljugit idag

Jag lovade i förra inlägget att inte skriva fler inlägg idag. Jag ljög. Kan inte låta bli ett inlägg till. Angående reklam alltså. Det här mailet kom idag.

Dear Goran and Niklas,

On behalf of Dagmara and myself I would like to thank you for delivering a great bus service to our small study tour in Stockholm last Wednesday.
Our clients were very glad and extremely impressed by the fantastic service and a very comfortable bus we used.
We really appreciated both transfer and the CSS last week.
We had a great time for which I would like to say BIG THANK YOU to you and our driver Anders.

Have a great day,

Monika

Törs inte lova en gång till att det inte blir fler blogginlägg idag. Kan ju komma fler skojiga mail som måste redovisas.