Jag heter Göran Demnert och är numera heltidsproffs. Endast sponsrad av Pensionsmyndigheten. Kort sagt är jag pensionär. Men möjligen bara på utsidan. Har bloggat sedan 2006, så många tusen funderingar har det blivit.

Började cykla vintern 2013 och har sedan dess cyklat Vätternrundan åtta gånger. Hittills. Har även cyklat till Paris sex gånger med Team Rynkeby Stockholm.

Förutom cykling har jag på ålderns höst fastnat för triathlon. I september 2022 ska jag göra min sjunde start i en halv Ironmandistans. Numera i age group 70-75


onsdag, april 02, 2014

VARNING FÖR DENNA BLOGG / jag gör en pudel

Jag gör nu en officiell pudel angående gårdagens inlägg. Det var en 1:a april-luring. Jag önskar att verkligheten hade varit så, men det är den inte.

Dock vill jag ändå poängtera en viktig sak, många gav nämligen väldigt positiva kommentarer om idén, så nu kanske ändå ett verklighetsfrö har såtts att på ett bra och kul sätt förbättra hälsan inom yrkeskåren.

Kanske i samarbete med andra likasinnade företag i branschen.

Avslutningsvis vill jag härmed för framtida bruk göra följande uttalande angående mina blogginlägg:

Alla inlägg som redan har, och i framtiden kommer att publiceras på denna blogg kan eventuellet innehålla spår av humor, ironi alternativt stänk av glimtar i mina ögon.

Men se upp, det har, och kommer att, förekomma allvarsamma inlägg utan någon form av ovanstående inslag.

Jag tar inget som helst ansvar för läsarens eventuellt försämrade fysiska, psykiska eller mentala status efter genomläsningen av inläggen i denna blogg.

Tack för din uppmärksamhet.

Med ödmjuk hälsning
Göran Demnert