Jag heter Göran Demnert och är numera heltidsproffs. Endast sponsrad av Pensionsmyndigheten. Kort sagt är jag pensionär. Men möjligen bara på utsidan. Har bloggat sedan 2006, så många tusen funderingar har det blivit.

Började cykla vintern 2013 och har sedan dess cyklat Vätternrundan åtta gånger. Hittills. Har även cyklat till Paris sex gånger med Team Rynkeby Stockholm.

Förutom cykling har jag på ålderns höst fastnat för triathlon. I september 2022 ska jag göra min sjunde start i en halv Ironmandistans. Numera i age group 70-75


torsdag, juni 12, 2014

Å nu blir det reklam

Man måste variera sig. Inte bara skriva om cykling. Så nu gör vi som på TV, vi bryter en stund för reklam.

Nu kommer en snutt företagsreklam för StockholmsBuss. Garanterat cykelfritt innehåll.

Om du händelsevis är bussbokare, tag lärdom av dessa visdomsord från en av våra utländska resebyråer:

 Hello Göran!

Im very happy that you are my partner in Stockholm! I just wanted to thank you for all your trust and cooperation with me and xxxxxxxxxxx! 

Thanks to you I had successful season. All busses was there on time and no worries. Drivers was also very nice and many thanks to them.

For this season I have ended with my groups and there should be no orders from me for this summer.

I will start again end of August and then will be next groups coming.

Jag älskar sådana här mail, då blir jag extra glad. Och lite extra taggad.